איך לשמור על כושר גם בחופשה

תוכנית אימון מס 1:

סקוואט:

ג'מפינג ג'קס:

שכיבות שמיכה:

פלנק:

תוכנית אימון מס 2

לאנג':

קפיצה על חבל:

הרחקת ידיים:

כפיפות בטן:

לכל אחד מאתנו ישנה מסגרת קובעה, אשר עוזרת לנו ליצור התמדה ועקביות בביצוע פעילות גופנית על בסיס קבוע בשגרה השבועית שלנו
מאמן כושר אישי, חדר כושר, קבוצת ריצה ,או חוגים בסטודיו הם דוגמאות למגוון רחב של מסגרות אשר יעזרו לכם להיכנס לכושר והכי חשוב להישאר בכושר לפרק זמן ארוך.

מה קורה כאשר אנחנו מחליטים לשבור שגרה ולצאת לחופש מהעבודה, אך מעוניינים להמשיך ולהתאמן מחוץ למסגרת הקבועה שלנו.
בדיוק לשם כך רשמתי עבורכם מס טיפים, וכמובן שצרפתי תוכנית אימון מאתגרת אשר יכולה לתת לכם מענה עבור הצורך הספציפי הזה בדיוק.
יחידת אימון זו נקראת אימון על מחזורי tabata, אשר משלבת בתוכה תרגילים בעלי אופי אירובי ואנאירובי אשר מתבססת בעיקר על משקל הגוף לצורך התנגדות ואינה מצריכה  אביזר חיצוני נוסף. ניתן לבצע אותה בכל עת ובכל מקום.

להלן האימון:
החוקים הם פשוטים- 20 שניות עבודה (אתם מבצעים כמה שיותר חזרות במשך 20 שניות),
10 שניות מנוחה ומיד שוב כאשר אנחנו עוברים לתרגיל הבא.  4 תרגילים שונים מהווים סבב אחד. נבצע סה"כ שלושה סבבים. סה"כ אורכו של כל אימון הוא כ- 6 דקות .
דיי קל לא? אפשר לוותר על 6 דקות מזמן החופשה שלכם לטובת קצת פעילות גופנית נכון…

אימון יום ראשון:
סקוואט
ג'אמפינג ג'קס
שכיבות שמיכה
פלאנק

אימון יום שני:
לאנג' קדמי
קפיצה על חבל
הרחקת ידיים ישרות לצידי הגוף
כפיפות בטן בשכיבה על הגב

טיפ למהלך החופשה:
בכדי לקבל קצת אנרגיות ובכדי לדעת להפיק את המרב משגרת היום יום שלנו, אנחנו נוהגים לקחת  פסק זמן בדמות חופשה קצרה ומפנקת במהלך חודשי השנה.
הטיפ הקטן שאני נותן לכם הוא מתחיל בכלל במזוודה. דאגו לארוז נעלי ספורט נוחות אשר יעודדו אתכם לצעוד יותר במהלך כל יום.

לסיום בנימה אישית: התמדה היא הסוד להצלחה. דאגו לבחור לכם סביבה נוחה שתאפשר לכם להמשיך ולהתמיד בפעילות גופנית לאורך זמן, ההצלחה כבר מובטחת.
בהצלחה!

Recent Posts